مصاحبه آرشیو خبر ها
واکنش خوبی به تساوی مقابل لیون داشتیم، پیانیچ شگفت انگیز بود، به حرف های دیگران علاقه مند نیستم

واکنش خوبی به تساوی مقابل لیون داشتیم، پیانیچ شگفت انگیز بود، به حرف های دیگران علاقه مند نیستم

مکس آلگری پس از پایان بازی یوونتوس و کیه وو مصاحبه اختصاصی با کانال تلویزیونی یوونتوس انجام داد. بانوی پیر در این دیدار با گل های ماریو ماندژوکیچ و میرالم پیانیچ سه امتیاز دیگر به امتیازات خود اضافه کرد.

 

سرمربی توسکانی یوونتوس پس از این دیدار به خاطر کسب پیروزی پس از تساوی مقابل لیون در لیگ قهرمانان، عملکرد بازیکنانش قدردانی کرد. او در این باره گفت:

 

می توانستیم گل های بیش تری به ثمر برسانیم، بازی خوبی به خصوص در نیمه دوم در مقابل کیه وو به نمایش گذاشتیم، تیمی که دفاع کردن را به خوبی بلد است. ما توپ را به خوبی در زمین به گردش درآوردیم و حملات زیادی به دروازه حریف کردیم و در مواقعی که نیاز به دفاع بود این کار را خوب انجام دادیم. در ابتدای بازی با مشکلاتی روبه رو شدیم، مصدومیت بارتزالی باعث شد که او بازی را ترک کند. با آوردن بونوچی ریسک بزرگی کردم، اما او بازی خوبی به نمایش گذاشت. بازیکنانم پس از تساوی با لیون واکنش خوبی در این دیدار داشتند. حالا بازی های ملی فرا رسیده است و این بسیار مهم است، چرا که می توانم به بازیکنانم استراحت بدهم.

 

سرمربی یوونتوس از عملکرد ایگوایین و ماندژوکیچ در این دیدار تعریف کرد..

 

دو مهاجم ما امروز به سختی برای تیم تلاش کردند و تمام توان خود را انجام دادند، عملکرد آن ها نیز در این بازی خوب بود. ماریو بازی خوبی پشت سر گذاشت و ایگوایین هم همین طور که دو موقعیت گلزنی داشت و پاس های خوبی برای هم تیمی هایش فراهم کرد. این به خصوص در این برهه که دیبالا مصدوم است بسیار حیاتی است. ایگوایین با تعویضش مشکلی نداشت، می خواستم عرض بیش تری به بازی بدهم و بتوانیم به جز در میانه میدان در نقاط دیگر زمین توپ را نیز در اختیار داشته باشیم. همه بازیکنان کمی خسته بودند. با این حجم از بازی ها بازیکنان هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ ذهنی خسته می شوند.

 

آلگری میرالم پیانیچ که ضربه آزادی را به زیبایی هر چه تمام تر به گل تبدیل کرد را مورد ستایش قرار داد...

 

من فکر می کنم پیانیچ در این دیدار شگفت انگیز ظاهر شد. او هم در سمت راست و هم در مرکز خط هافبک بازی کرد. بنابراین او فضای کم تری برای حرکت داشت و انرژی زیادی مصرف نکرد، بنابراین در طول بازی از لحاظ ذهنی و جسمی خسته نشد. میرالم در طول سه هفته گذشته تمرین ضربه آزاد کرده است. هر چه بیش تر تمرین کنید، نتیجه ی بهتری عایدتان می شود!

 

اما خیلی ها معتقدند بانوی پیر می تواند نمایش بهتر و متقاعد کننده تری در میدان داشته باشد، آلگری در این مورد گفت:

 

برخلاف دیگران از عملکرد ما می گویند، ما امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. فوتبال دقیقاً یک دانش نیست، بلکه هنری برای مردم است که بتوانند بازی کنند. من به چیزهایی که دیگران می گویند علاقه مند نیستم، به خاطر اینکه مهم ترین چیز رسیدن به سه امتیاز بازی است و این کاری است که در حال حاضر در حال انجام آن هستیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: